Selasa, 4 September 2012

biz stiforp

biz stiforphttp://simplebisnes.com/nasayu yahooo akhrnyer dahdapat tool biz sendiri, dlu benci sesangat tgk org dok iklan biz ni,nek menyampah pun der, tp x sngka, mmg plg
untung stkt ni, lepas ni leh la brangan nk beli kete, jom join sy, pasti bertindak segera layanan untuk kawan2x

itu lah antara perasaan aku sebelum join biz ni , sape x perlukan duit ,nak2x lagi zaman sekarang ni semua org perlukan duit, baiklah biar aku citer kat korang serba sedikit pasal biz stiforp ni, masa mula2x org dok sibuk iklan biz ni aku naik mual sbb sebelum ni pun pernah join biz id, tp npknyer x jalan, myr 10 ok aku betul2x dapat jana wang ,tp mane cukup beb rm10, huhuhu aku tercari2x la biz kat internet n fb, ermmmm bila tgk jer testimoni kawan2x yg join biz ni aku tertarik la sbb aku mmg nak cari duit tp laki aku x bg kerja terpaksala buat biz on9, hby aku mmg bg sokongan padu, ceeeeWahhhh , korang jangan tersengeh2x pulak, aku ckp betol.... ermm ni permulaan hidup aku jana wang so far aku x menyesal malah bersyukur rezeki melimpah ruah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan